Uwaga zmiany w organizacji pracy Oddziału od 26.07.2021 r.!
Z uwagi na konieczność poprawienia jakości obsługi klienta od 26.07.2021 r. wizyty w Oddziale Legalizacji Pobytu Cudzoziemców będą odbywać się tylko po wcześniejszej telefonicznej rezerwacji wizyty.
- dotyczy składania nowych wniosków, uzupełniania braków formalnych w postaci osobistego stawiennictwa i złożenia odcisków linii papilarnych oraz odbioru gotowych dokumentów pobytowych (kart pobytu).
Wizyty można rezerwować pod specjalnie w tym celu wydzielonym numerem telefonu: 89 523 22 99. Od piątku 23.07.2021 r. Numer będzie czynny od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do wyczerpania puli wizyt na dany dzień.
Wizyty będzie można rezerwować tylko na jeden dzień do przodu, np. w poniedziałek będzie możliwość dokonania rezerwacji na wtorek, we wtorek na środę itd. W piątek na poniedziałek. W czwartki numer będzie nieczynny.
W piątki nadal realizowane będą tylko wizyty dla rodzin z małoletnimi dziećmi, osób niepełnosprawnych, obywateli UE i Wielkiej Brytanii, po wcześniejszym umówieniu wizyty za pośrednictwem infolinii - telefon numer 89 523 26 12.
W związku ze zmianą organizacji pracy Oddziału klienci, którzy złożyli wnioski za pośrednictwem poczty lub pozostawili w kancelarii/Punkcie Obsługi Klienta tut. urzędu będą otrzymywali wezwanie do uzupełnienia braków formalnych w postaci osobistego stawiennictwa i złożenia odcisków linii papilarnych bez wskazania konkretnej daty wizyty. Klienci powinni stawić się w urzędzie w ciągu 30 dni od odbioru wezwania po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty. Terminy wizyty nie będą wyznaczane przez pracowników urzędu. Klienci z wezwaniami będą obsługiwani normalnym trybem po wcześniejszej telefonicznej rezerwacji wizyty.
Jednocześnie informujemy, że nie ma możliwości przywrócenia terminu do uzupełnienia braków formalnych. Wnioski po upływie 30 dni od doręczenia wezwania będą pozostawiane bez rozpoznania.
Uzupełnianie dokumentów do toczących się postępowań lub braków formalnych w postaci dokumentów będzie odbywać się bez rezerwacji wizyt i bez numerku w pokoju nr 6.
Odradzamy przesyłanie wniosków o pobyt pocztą lub pozostawianie ich w Punkcie Obsługi Klienta. Zachęcamy do umawiania się telefonicznie i składania wniosków osobiście ponieważ to przyśpiesza procedurę i umożliwia złożenie odcisków linii papilarnych.
Wnioski o wydanie zezwolenia na pracę nadal można składać w Punkcie Obsługi Klienta urzędu w holu głównym, nadsyłać pocztą lub składać elektronicznie poprzez stronę: praca.gov.pl.